Wintersport in Les Deux Alpes - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu Wintersport in Les Deux Alpes - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu

Wintersport in Les Deux Alpes

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

09 Februari 2009 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Voor het eerst in 3 jaar weer een keer skiVAKANTIE! Dus niet werken, maar met the whole family genieten van sneeuw, bergen en een hoop gezelligheid. Eind december 2008 ging de reis naar Les deux Alpes, waar ik nog nooit eerder was geweest.
We zaten in een mooi ruim appartement, zo goed als aan de piste. Het voelde ook echt als vakantie…lekker uitgebreid ontbijten, dan de piste op, na anderhalf uur heerlijke chocolat chaud en s’middags ook weer uitgebreid lunchen. Eind van de dag was het tijd voor apres ski. De sneeuw was ok, niet top (helaas geen poeder om off piste te kunnen knallen) maar we hadden 4 van de 6 dagen strak blauwe lucht. Natuurlijk kon de champagne niet uit blijven om het nieuwe jaar in te luiden.

Kortom…een heerlijke vakantie.

  • 10 Februari 2009 - 17:03

    Peter:

    Ja, dat was een heerlijk weekje skiën weer! Jammer dat ik geen les kon krijgen.
    pPeter.

  • 15 Februari 2009 - 10:44

    Suusje:

    Ja en ik het die prive les toch ook echt gemist ;-)

    Het was een heerlijk weekje skieen en zo gezellig met z'n allen. Even lekker helemaal uitgewaaid, uiterust en sportief geweest. Fantastisch, dank jullie wel lieve pap en mam voor dit fijne weekje!!!

    Dikke kus van mij

  • 16 Februari 2009 - 09:36

    Maria:

    ik vond het echt heel erg gezellig met ons vijfjes. Niet alleen in het appartement maar ook samen op de piste. Heel fijn ook dat je mij wel eventjes weer op het goede spoor wilde zetten toen het even niet meezat. Eigenlijk zou ik maar snel moeten proberen of de nuttige tips goed zijn blijven hangen! Liefs en xxx MMaria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 1 december 2006 zal ik een heel seizoen doorbrengen in Saas Fee (Zwitserland). Ik ga daar werken bij Eskimos Ski & Snowboardschool (http://www.eskimos.ch/). adres: Haus Santa Fee, 3906 Saas Fee, Zwitserland. telnr: +41 79 285 3236

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 70774

Voorgaande reizen:

01 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: