Lilly Incentive trip - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu Lilly Incentive trip - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu

Lilly Incentive trip

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

28 Mei 2008 | Nederland, Noordwijk

Op maandag en dinsdag 26/27 mei had ik met Lilly Nederland (mijn werk) een “incentive trip” omdat we in 2007 zo goed gewerkt hadden en daar dus een beloning voor kregen. Het thema was ‘Kroon op je werk’ en waar kan dat beter gevierd worden dan in Hotel Huis ter Duin in Noordwijk aan zee. Het Nederlands elftal was net weg en de Koninklijke familie verblijft daar aankomend weekend, maar dat mocht de pret niet drukken ;-).
Bij aankomst werden we door lakeien verwelkomd en naar binnen geleid waar we meteen konden inchecken. En wat voor een kamer…een mooie suite met zeezicht waar ik samen met Larissa (collega/vriendinnetje) zou overnachten. Vervolgens in de Keizerzaal de grote opening met aanwezigheid van Maxima, een praatje van de directeur en de uitreiking van de verschillende awards.
In de middag mocht ik meedoen aan de activiteit Life Rescue event op zee. We gingen naar een loods waar een presentatie werd gegeven over de gevaren op zee, onderkoeling en de reddingsdienst KNRM. Daarna gingen we, gekleed in een survivalpak (een warm droogpak waarin je zelfs bij water van 0 graden 24 uur kan overleven) aan boord van een reddingsboot. Op zee, mochten we overstappen op een zogenaamde ‘RIB’ (rescue inflatable boat) waar we over de golven gingen knallen, echt gaaf. Windkracht 6 op zee dus er waren een aantal leuke golven. En toen moesten we echt aan de bak. Een soort van reddingsoperatie gingen we uitvoeren: in het water springen, vervolgens bij elkaar inhaken, met de benen van degene achter je onder de oksels, om zo een soort van treintje te vormen. En dan proberen terug te zwemmen naar de boot. Geen gemakkelijke opgave, maar gaaf was het wel.
’s Avonds hadden we een heel chic en lekker diner en daarna was het party time…bal masqué. Tot in de late uurtjes gefeest!!!
De volgende ochtend deed ik mee aan de Lilly Classic Car Rally. Samen met Maaike hebben we eerst in een Austin Healey cabrio gereden en daarna in een Volvo. Het was wel even wennen zo zonder stuurbekrachtiging, autogordels, normale spiegels en een richtingaanwijzer op het stuur, maar toch is het me gelukt. Tijdens de rit moesten we vragen beantwoorden, foto’s zoeken en natuurlijk ook nog de juiste weg vinden. Met een paar keer fout rijden was hebben we de tocht wel weten uit te rijden.

Kortom een onvergetelijke Koninklijke incentive trip. Wat heb ik toch ook een geluk met mijn werk :-)....

  • 29 Mei 2008 - 00:01

    Je Volle Ome Loek:

    Prachtig, het roept bij mij veel herinneringen op. ik heb er vaak gelogeerd. alleen die aktiviteiten heb ik nooit meegemaakt. lijkt mij ook prachtig.

    In ieder geval weet jouw firma een goede incentive te geven, maar dat is mijn ervaring met amerikaansche bedrijven toch wel, ik heb er jaren voor gewerkt maar mis het nog steeds.
    Dus doe je best,dan zal het je goed gaan

  • 29 Mei 2008 - 11:29

    Suusje:

    Jeetje, leuk man!!!
    Nou dat geld zeker niet voor mijn Amerikaanse bedrijf, die doen nu al moeilijk over het feit dat wij ons jaarlijks bedrijfsuitje hebben aangevraagd waar we gewoon 's avonds na het werk met z'n allen gaan eten (niet eens meer dan 75 euro per persoon en dat is al teveel gevraagd). Zielig toch?!
    Ik vind, goeie werknemers mag je ook wel es belonen, maar daarom ga ik er dan ook lekker weg.

    Heb genoten van je verhaaltje en de foto's.

    Kus Je Zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 1 december 2006 zal ik een heel seizoen doorbrengen in Saas Fee (Zwitserland). Ik ga daar werken bij Eskimos Ski & Snowboardschool (http://www.eskimos.ch/). adres: Haus Santa Fee, 3906 Saas Fee, Zwitserland. telnr: +41 79 285 3236

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 70800

Voorgaande reizen:

01 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: