Dutchweek 2008!!! - Reisverslag uit Val Thorens, Frankrijk van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu Dutchweek 2008!!! - Reisverslag uit Val Thorens, Frankrijk van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu

Dutchweek 2008!!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

06 Mei 2008 | Frankrijk, Val Thorens

Vorige week was het weer zover…de jaarlijkse afsluitingsweek in Val Thorens. Oftewel: Dutchweek 2008!

Vrijdag nacht zijn we met de auto op weg gegaan naar Valtho, waar de consument de hele week ski’s en boards voor seizoen 08/09 kon testen. En ik als teamrider van Elan kon natuurlijk bij deze week niet ontbreken. Op zaterdagmiddag moest al het testmateriaal van alle aanwezige merken met de pistebulli weer de berg omhoog. Dat betekent…3 uur lang kei hard werken, in- en uitladen. Geen probleem, als je tenminste goede knieën hebt, maar de mijne vond het niet echt leuk, ’s avonds een hele dikke knie (als gevolg van mijn knieblessure een paar weken geleden tijdens de skitest, zie voorgaande bericht en bijgevoegde foto’s).
Zondag begon het testevent, ’s ochtends met de skidoo omhoog naar het restaurant op de berg waar het testevent plaatsvond, opbouwen, de hele dag ski’s uitgeven, adviseren, zelf een rondje rijden en natuurlijk ook op het dakterras lekker dansen op de muziek van de verschillende dj’s (MK, Maus, Chris Rox, Benny Rodrigues, Sidney Samson, Brian S en ga zo maar door). Dus je kan je voorstellen, een goed feestje (lees: meerdere feestjes ;-)) was het wel. Maar ’s middags moest er natuurlijk wel weer afgebouwd worden. Daarna snel naar huis, omkleden en daar begon dan weer de après ski. De bekende tenten als Le Monde, Veronica Bar, Rumbar en Malaysia konden we niet overslaan.
Het weer was prima, meestal zon, maar we hebben ook wel sneeuw (en natuurlijk dan een sneeuwballengevecht), regen, mist en wind gehad. Ach ja, in de regen op het dakterras dansen heeft ook wel wat.
Al met al…een hele vermoeiende, maar super leuke week. Nu zit het skiseizoen er weer op, in november begint het weer, heb ik nu al zin in. Maar eerst nog werken en in de zomer naar de Olympische Spelen in Beijing, daar kijk ik ook naar uit.
Tot snel
-xxx-

• 06 Mei 2008 - 20:46

MMaria:

en..... laat me raden: Elan ski's de beste!!!!! Ja toch zeker :) Heb je geen foto's van Elan skietjes?
    Wel vermoeiend zo'n Dutch(test)week. Je bent vast hard aan vakantie toe. Gelukkig is het hier in Nederland nu prachtig weer, kun je na een dag hard werken lekker het wintersportkleurtje bijhouden in de zon.
    Liefs, xxx, MMaria.

• 07 Mei 2008 - 10:38

Suzantje:

Ziet er allemaal als een feestelijke bende uit:-)!!!!

Lekker weekje gehad zo te zien, nu ffies goed bijkomen hier in het Hollandse zonnetje. Gewoon vroeg beginnen met werk en vroeg weer stoppen zodat er tijd is om kleurtje bij te houden.

Tot op moederdag! kus van je zus