Foto's Eskimos event - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu Foto's Eskimos event - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu

Foto's Eskimos event

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

27 Maart 2007 | Zwitserland, Bern

Dank je wel mama voor het regelen van de storing en voor het schenken van extra fotoruimte. Nu kunnen jullie allemaal de foto's van het Eskimos Event bekijken. Veel plezier en...jullie mogen jaloers zijn ;-)

• 27 Maart 2007 - 19:07

Saskia:

Oh echt super ! Wat een uitzicht. Jaloers...welnee.....

Doei,
    Saskia en de rest

• 27 Maart 2007 - 19:24

Suzanneke:

Geweldig gaaf, cool, leuke, mooi.....helemaal super. Enneh..wat een leuke gezellige slaapzaal bedjes...wel knus met zn allen in zo'n groot bed.

Dikke kus van je zus! SMAK

• 30 Maart 2007 - 15:22

Paultje:

HELEMAAL SUPER!!! die foto's :) dat is pas echt free ride;) gaaf en ja ook hier jaloers haha.. werkse en genietse nog effe
    X paul

Marleen

Vanaf 1 december 2006 zal ik een heel seizoen doorbrengen in Saas Fee (Zwitserland). Ik ga daar werken bij Eskimos Ski & Snowboardschool (http://www.eskimos.ch/). adres: Haus Santa Fee, 3906 Saas Fee, Zwitserland. telnr: +41 79 285 3236

Actief sinds 01 Nov. 2006