Freestyle en Gletscherwelt in Saas Fee - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu Freestyle en Gletscherwelt in Saas Fee - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu

Freestyle en Gletscherwelt in Saas Fee

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

19 April 2007 | Zwitserland, Bern

Hier weer een berichtje vanuit Saas Fee, waar het seizoen bijna ten einde is. Deze week heb ik nog geen les hoeven geven, omdat er gewoonweg geen toeristen zijn. En de toeristen díe er zijn, kunnen al skiën. Dus heeft Marleen deze week lekker vakantie en kan ik zelf wat skiën. Simona en ik hebben onze angst overwonnen in en zijn het Freestyle park ingegaan. Over de kickers gesprongen en ook over de boxes gereden. Best gave foto’s zijn het geworden.
Hier in Saas Fee heb je het Eispavillion, de grootste ijswereld van de wereld. Op 3500 m hoogte zit je dan in en onder een 10 meter dikke gletscher. Het heeft hele gave foto’s opgeleverd. De blauwige foto’s zijn gemaakt zonder flitser dus zoals wij het zelf ook zien. Echt een ongelooflijk mooi gezicht.
Nog een paar dagen en dan zit het seizoen er alweer op. Papa en mama komen zondag hierheen, dan gaan we maandag nog in Zermatt skiën en daarna is het tijd om alles in te pakken, schoon te maken en dan woensdag naar huis. Jammer, want het leven hier is goed.

  • 19 April 2007 - 14:49

    Menno:

    hey Wasbeertje!

    Leuk dat jullie nog ff langskomen in zermatt, hou me evn op de hoogte want misschien kan je mee in de heli!

    ciao menno

  • 19 April 2007 - 15:17

    Jasper:

    Toch even laten weten dat de one and only "marleen ski fan club" (ook 1 member trouwens :-) nog steeds braaf al je avonturen leest.
    Groetjes

    Jasper

  • 19 April 2007 - 15:28

    PPeter:

    Hai die lieve Marleentje,
    ja het zit er bijna op voor jou, maar wij hebben nog lekker twee volle dagen skiën in 't vooruitzicht. Na vijf maanden daar vind jij dat natuurlijk niks, maar wij gaan er nog even lekker van genieten. Dus dat poetsen van je appartement doe je maar lekker deze week, zodat we maandag en dinsdag nog even op de latten kunnen. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Eispavillion moeten Maria en ik ook nog maar even gaan kijken. (Kan mooi als jij aan het poetsen bent, toch?).
    Voor mij zit het er hier ook bijna op. Na een weekje reizen en besprekingen in verschillende plaatsen in China, vlieg ik morgen weer terug naar Shanghai en dan zaterdag via Frankfurt naar Amsterdam; maar in Frankfurt stap ik mooi uit en dan is Maria daar met de auto en reizen we direct door richting Saas Fee om daar nog twee snoepdaagjes op de skies te hebben en dan jou weer repatriëren. Ik heb echt zin in dit lange week-end en vind het natuurlijk hartstikke leuk om je weer te zien. Voor nu groetjes vanuit Lianyungang en tot zondag in levende lijve.

    Liefs en kus, pPeter.

  • 19 April 2007 - 15:49

    Aysa:

    He Marleentje,

    Hoe ist nou? Gaaf al die foto's en verhalen! je bent volgens mij nog weer bruiner geworden sinds kaprun..! Heb btw erg leuke foto's van die week, als je me even mailt dan kan ik ze je even sturen. Veel plezier nog aankomende week en niks breken he!

    Liefs Aysa

  • 25 April 2007 - 12:13

    Marc:

    hey Marleen
    wie gehts dir? hier in fee ists langweilig es reisen alle ab und ich bin hier ganz alleine!

    ciao marc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 1 december 2006 zal ik een heel seizoen doorbrengen in Saas Fee (Zwitserland). Ik ga daar werken bij Eskimos Ski & Snowboardschool (http://www.eskimos.ch/). adres: Haus Santa Fee, 3906 Saas Fee, Zwitserland. telnr: +41 79 285 3236

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 70798

Voorgaande reizen:

01 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: