De laatste dagen in Saas Fee - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu De laatste dagen in Saas Fee - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in Saas Fee

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

27 April 2007 | Nederland, Waalre

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug in Nederland. Mijn laatste dagen in Saas Fee waren hartstikke leuk. Afgelopen weekend was het TicketToRide-event. Een snowboard event met ook de beste snowboarders van de wereld. Perfect warm weer, dus zaten wij op een berg in ligstoelen te kijken naar de pro’s terwijl zij over de schansen sprongen.
Zondag kwamen papa en mama naar Saas Fee, om mij, en mijn 20 tassen bagage, op woensdag naar Nederland te rijden. Maandag zijn we in Zermatt gaan skiën. Weer een fantastisch mooie dag, dus hebben we lekker geskied. De sneeuw was in de ochtend nog ok, maar werd toch al snel pap. Wat wil je ook met 20 graden op de berg. Zermatt is een leuk skigebied, een stuk groter dan Saas Fee, maar vele delen zijn wel heel vlak. In de middag hebben we Tanja, Lukas en Anthony van Eskimos getroffen daar. Zij waren bezig met een skiopleiding. Even ge- après skied in een cafeetje met hen en toen weer terug naar Saas.
Dinsdag zijn we voor de laatste keer gaan skiën in Saas Fee. De dalafdaling was gesloten vanwege weinig sneeuw, maar bovenin was het super skiën. Na de lunch zijn we naar het Eispavillion geweest. Voor mij dus de 2e keer, maar nog steeds indrukwekkend mooi. Dat vonden papa en mama ook. Het was een raar gevoel toen ik beneden aangekomen mijn liftpas ging inleveren. 5 maanden skiën in een super mooi gebied en dan opeens pats boem voorbij. En toen kwam het ergste…mijn studio op- en uitruimen en alles poetsen. Ik was dus ook ontzettend blij met mijn hulptroepen. We zijn dinsdag middag/avond 4 uur bezig geweest en woensdag ochtend ook nog eens 4 uur, maar het is dan ook perfect schoon geworden. Dinsdag avond voor de laatste keer in Happy Bar en iedereen dag zeggen :'(.
Woensdag zijn we rond 12 uur weggereden en om 10 uur ’s avonds weer in Nederland. Tommie (mijn kat) stond me al op te wachten en kende me gelukkig nog.

Ik wil iedereen die reacties heeft gegeven hartelijk bedanken. Altijd leuk om te weten hoe het met jullie gaat en om de reacties op mijn verhalen te horen. Ik heb op deze site niet al mijn foto’s geplaatst, omdat ik er gewoonweg veel te veel heb gemaakt. Voor de complete versie, kom maar gewoon langs en ik laat je alle foto’s zien.

Liefs Marleen

  • 27 April 2007 - 12:02

    Suzan:

    Jeetje, wat een lekker bruin koppie heb je, gelukkig is het helemaal weer goed gekomen met je duopenotti hoofdje.
    Wat een anders Saas Fee in half zomer! Kan me voorstellen dat het allemaal even afkicken is zo en een weekje opruimen van al je spulletjes :-)
    Maar ook hier in Nederland ga je je draai zeker wel weer vinden.
    Heel veel plezier deze komende week in Val Thorens!
    Dikke kus van je zusje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 1 december 2006 zal ik een heel seizoen doorbrengen in Saas Fee (Zwitserland). Ik ga daar werken bij Eskimos Ski & Snowboardschool (http://www.eskimos.ch/). adres: Haus Santa Fee, 3906 Saas Fee, Zwitserland. telnr: +41 79 285 3236

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 70792

Voorgaande reizen:

01 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: