Weer kerst in Saas Fee - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu Weer kerst in Saas Fee - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu

Weer kerst in Saas Fee

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

01 Januari 2008 | Zwitserland, Bern

Vorige week zaterdag (22 december) mocht ik eindelijk weer….skiën in Saas Fee. Ik vloog rond het middag uur naar Basel waar Simona mij daar met de auto ophaalde. Samen zijn wij naar Saas gereden waar we begin avond aankwamen. Wow, wat super om daar weer te zijn, voelde me meteen weer thuis. ’s Avonds gingen we met Ctine, Simi en Simona uiteten. Daarna was het weer tijd voor Happy bar, Popcorn en Poison (dus nix veranderd). Deze week bleef ik bij Ctine slapen, super chill. Meteen zondag moest ik werken. Niet alleen de skipakken van ons Eskimos zijn veranderd (nu lichtblauw, echt vet), maar ook hebben we een nieuw office gekregen, wat meteen te merken was aan de hand van het aantal lessen dat iedereen moest draaien. Ik heb de hele week lesgeven, behalve op vrijdagmiddag, toen was ik om 14.00 uur vrij en kon ik nog ff zelf beetje crossen. De sneeuw was in het begin nog wel goed, maar werd in de loop van de week wel harder en beneden ijzig. Het was haast de hele week mooi weer, dus weer een kleine goggleface gekregen ;-) . Maar nu mag het wel weer gaan sneeuwen hoor, want over een maandje ‘moet’ ik weer naar Saas en dan zou ik graag wat meer sneeuwvlokjes op de pistes hebben liggen.
Kerst hebben Ctine en ik gevierd bij Sabrina en Tanja thuis (Terwijl Tanja moest werken in het restaurant) waar ook Johan en Peter waren. Was wel grappig, want met z’n vijfen hadden we ook 5 nationaliteiten. Heerlijk gegeten en het was ook heel gezellig waarna we weer naar Happy bar zijn gegaan. Geëindigd in Popcorn en Poison.
Al met al was het een heerlijke week, met veel feesten, skiën en genieten. Super om alle bekenden weer te zien. Helaas kwam aan deze fantastische week ook weer een eind en moest ik zondag 30 december weer naar Nederland…
Saas Fee…we will see you in one month!!!!

  • 01 Januari 2008 - 18:55

    Johan:

    Hey!
    It was a really great week.. Loads of fun and partying! See ya back here in a month! Don't forget my birthday... ;)
    Ciao!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 1 december 2006 zal ik een heel seizoen doorbrengen in Saas Fee (Zwitserland). Ik ga daar werken bij Eskimos Ski & Snowboardschool (http://www.eskimos.ch/). adres: Haus Santa Fee, 3906 Saas Fee, Zwitserland. telnr: +41 79 285 3236

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 70788

Voorgaande reizen:

01 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: