Oud & Nieuw - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu Oud & Nieuw - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu

Oud & Nieuw

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

02 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

De beste wensen allemaal voor 2008!
Ik heb oud&nieuw samen met mijn beste vriendinnetje Anne gevierd. Eind middag ben ik naar Amsterdam gegaan waar ik met Anna-Karin en Jim bij haar heb gegeten. Daarna was het tijd om ons om te kleden en ons klaar te maken voor een feestje in de Heffer in Amsterdam. Een erg leuk feest en heerlijke mixjes gedronken…

  • 06 Januari 2008 - 11:51

    Nico:

    hey!!! you are already back in holland?? when will you be around in saas fee or elsewhere in switzerland for the next time?? big hugs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 1 december 2006 zal ik een heel seizoen doorbrengen in Saas Fee (Zwitserland). Ik ga daar werken bij Eskimos Ski & Snowboardschool (http://www.eskimos.ch/). adres: Haus Santa Fee, 3906 Saas Fee, Zwitserland. telnr: +41 79 285 3236

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 70799

Voorgaande reizen:

01 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: