Een break in Saas Fee - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu Een break in Saas Fee - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu

Een break in Saas Fee

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

05 Februari 2008 | Zwitserland, Bern

Na een maand hard werken bij Lilly Nederland was het weer tijd voor een break…en waar anders dan in Saas Fee?!
Dit weekend was in Saas Fee de Elan White Elements Tour. Oftewel, gratis ski’s van Elan testen. Juliette (ook teamrider van Elan) en ik hadden in december in Landgraaf meegeholpen met deze tour (die het hele winterseizoen door Europa gaat). Het leek ons leuk om ook ergens in Europa bij deze tour ons gezicht te laten zien, dus vandaar dit weekendje Saas Fee. Donderdagmiddag zijn we met mijn autootje vertrokken naar zuid Duitsland waar we in een pension konden overnachten. Vrijdag ochtend reden Juliette en ik verder naar Saas, waar we om 12 uur ’s middags in ons hotelletje aankwamen, zodat we in de middag al konden skiën. Een lekker zonnetje (maar wel hele harde wind) en prima sneeuw maakte ons eerste dagje op de latten perfect. Natuurlijk daarna weer après ski in happy bar. De volgende dag werden we wakker, keken naar buiten en….het was aan het sneeuwen. Een lekker verse poederlaag in het dorp, dus op de berg moest het helemaal goed zijn. En jawel hoor, heerlijk poeder kunnen rijden, zowel op als buiten de pistes. Soms was er hele dikke mist, maar soms konden we alles ook perfect zien, en kwam het zonnetje zelfs wat door. ’s Avonds zijn we met een aantal meiden gaan eten bij de Italiaan, ontzettend lekker gegeten en veel lol gehad. Daarna was het weer partytime. Happy bar en Poison hebben we onveilig gemaakt.
Zondag nog een lekkere dag op de berg. Weer zonnig, wel koud, maar het was weer genieten. De hele dag hebben we met een aantal geskied en geboard.
Helaas komt aan al het leuke een eind, zo ook hieraan. Maandag zijn we weer naar huis gereden, niet helemaal zonder problemen, want in de buurt van Bern kregen we op de snelweg opeens een lekke band. Gelukkig kwam er toch redelijk snel hulp en konden we 1,5 uur later de reis vervolgen. Mijn autootje deed het verder prima, we hebben goed door kunnen rijden waardoor we ’s avonds weer terug in Den Haag waren.
Kortom…super zo’n break!!!

• 05 Februari 2008 - 23:16

MMaria:

Dag lief Elanski(snowboard)meisje. Gelukkig heb ik je uitgebreid gesproken voordat ik foto 37 zag. Maar wel super dat jouw helemaal te gekke bolide zo hard kan. En wat een supermutsen heeft Juliëtte gehaakt zeg! Ze moet maar snel een winkeltje beginnen.
    Liefs, MMaria.

• 06 Februari 2008 - 01:11

Volle Ome Loek:

Als je zo'n fotorapportage ziet zou je toch spontaan naar de prozac grijpen.
    Maar alle gekheid op een stokje,het is toch prachtig als je de harde business-wereld kunt afwisselen met dit soort ontspanning. houden zo denk ik maar

groetjes