Pasen in Saas Fee!!! - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu Pasen in Saas Fee!!! - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Marleen Eijnden - WaarBenJij.nu

Pasen in Saas Fee!!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

09 April 2008 | Zwitserland, Bern

Voor de verandering ben ik met Pasen naar Saas Fee gegaan ;-). Tja, je moet die vakantie dagen toch érgens aan besteden, niet?
Voor het eerst met mijn auto in mijn eentje naar Saas gereden. Tot de Zwitserse grens ging het prima, 5 uurtjes, maar daarna werd het één grote puinhoop…files, regen, sneeuw, ongelukken (gelukkig niet bij en door mij) en daardoor grote omwegen. Ik heb zelfs met sneeuwkettingen de berg omhoog moeten rijden. Maar goed, uiteindelijk, na een totale reis van zo’n 13 uur, veilig aangekomen in een fantastisch wit landschap.
Ontzettend leuk iedereen weer te zien, waarbij ik natuurlijk ook mijn stamcafé Happy Bar weer heb bezocht (elke dag, nee nou overdrijf ik…op 1 dag na). Paaszondag begon het harde werken…een week lang gemiddeld per dag 6 uur lesgegeven bij Eskimos. Zowel groepsles als privélessen gegeven. Maar na het werk genoeg tijd voor ontspanning.
Weer een super week gehad daar in het mooie Saas Fee!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 1 december 2006 zal ik een heel seizoen doorbrengen in Saas Fee (Zwitserland). Ik ga daar werken bij Eskimos Ski & Snowboardschool (http://www.eskimos.ch/). adres: Haus Santa Fee, 3906 Saas Fee, Zwitserland. telnr: +41 79 285 3236

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 70795

Voorgaande reizen:

01 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: